Natalie Venturová


Narozena 22.2.1991 v Praze. Vystudovala Taneční konzervatoř Praha a Pražskou konzervatoř (hudebně dramatické oddělení) (F.Laurin, Jan Potměšil). Svou uměleckou dráhu začala jako baletka a divadelní praxi získávala postupně už jako studentka na konzervatoři v divadle Na Rejdišti Roztomilý člověk v režii Gustava Skály, role babičky, Pod Jižním křížem v režii Kateřiny Ivákové, role Lízy Mordenové, Baron ve větvích v režii Karla Kříže, role Uršuly, komtesy, Babi povídej v režii Veroniky Žilkové, role princezny, Zlodinavor v režii Blanky Burianové, pohybové představení. Na prknech Vinohradského divadla hrála v představení Adina v režii Martina Stropnického, role dublérky Adiny a v hereckém sboru Divadla na Vinohradech Byl jsem při tom v režii Martina Stropnického role maskérky, herecký sbor Divadla na Vinohradech Apartmá v hotelu Plaza v režii Martina Stropnického, role milenky, hosta, herecký sbor Brouk v hlavě v režii Jiřího Menzela, role milenky. V současné době působí v Metrolopolitním divadle v představení Brejle – Jiří Císler v režii Dany Bartůňková,role – Vilma, Divadelním souboru Aqualung Muži ve zbrani – Terry Pratchett, režie Petr Vodička, role: Angua, Divadlo na Perštýně Nevylečitelní Christopher Durang, režie Dana Bartůňková, role: Prudence, Divadelní společnost Julie Jurištové Dědiva Princezna se zlatou hvězdou na čele v režii Dany Bartůňkové, role princezny Lady O medvědu Ondřejovi v režii Dany Bartůňkové, role: šašek, princezna, děvečka Divadlo Metro Life is life v režii Michala Urbana, taneční role Dejavu v režii Michala Urbana, taneční role. Na filmových plátnech a televizních obrazovkách v inscenacích: Strašidelný dům v režii Zdeňka Trošky, role tanečnice, Můj vyslečenej deník v režii Martina Dolenského, role Lenky, Muži v naději v režii Jana Hřebejka, epizodní role, Bony a klid 2 v režii Víta Olmera, epizodní role, Ordinace v růžové zahradě, epizodní role, Doktoři z počátků, epizodní role, 3+1 s Miroslavem Donutilem, epizodní role. Věnuje se i hudebně literárním projektům jako např.„Podoby sonetů, podoby lásky – W. Shakespeare, J. Dowland“ s Prof. Martinem Hilským, Pavlem Soukupem a Lubomírem Brabcem. Věnuje se moderování společenských akcí např. Charitativní koncert – Volba Optika roku ČR 2014, moderování slavnostního večera s Alešem Hámou.

DIVADELNÍ SOUBOR NATALIE VENTUROVÉ

Cesta k založení vlastního divadelního souboru, tak jak už to bývá, byla trnitá a spotřebovala mnoho úvah, myšlenek a energie. Mít vlastní divadlo je více než lákavé, ale zároveň to s sebou nese spoustu zodpovědnosti, trpělivosti a píle. A také musí mít úžasné a zodpovědné členy, kteří se mění na přátele, bez nichž by žádný úspěšný soubor nikdy nemohl fungovat.

Co mě přivedlo k tomu, realizovat myšlenku založit vlastní divadelní soubor? Říká se, že změna je život, a čím víc poznáváš svět, tím víc si srovnáš věci v hlavě. A to mě přesvědčilo odcestovat k protinožcům. Nějakou dobu jsem žila v Austrálii, kde jsem hledala smysl lidského bytí. Často jsem sedávala na útesu při západu slunce a příboji vln a pokládala si otázky o naší existenci na tomto světě a o tom, že máme strach své sny realizovat, dokonce že je nakonec vůbec nezrealizujeme. Jak jsem nad tím vším přemýšlela, dospěla jsem k závěru, že každý z nás máme určité poslání, které je hřích nesplnit. Touha mít divadlo, které přináší radost a smích do lidských tváří, tvořit svět lepším a přinášet štěstí mě donutily se vrátit zpět a projekt, který mi ležel v hlavě, uskutečnit. Pocházím z velké rodiny, kde jsem nejstarší ze všech dětí, a samozřejmě mě nikdy neuniklo, jak s nadšením všichni reagují na filmovou pohádku Zdeňka Trošky Princezna ze mlejna. A tak volba byla jasná. Požádali jsme o její práva a začala spolupráce, za což jsem všem, kteří se na první inscenaci podílejí, vděčná, ať už samotnému panu Troškovi, nebo režisérce Daně Bartůňkové, tak i kytarovému virtuosu Lubomíru Brabcovi, který interpretoval stěžejní skladbu filmové pohádky Znám jedno oudolí v hudebním studiu Radima Linharta. Nyní jsme navázali spolupráci se Zdeňkem Svěrákem a nastudovali pohádku Lotrando a Zubejda, kde se divadelního scénáře ujal Radovan Snítil a režie Libor Jeník. Pohádka Lotrando a Zubejda, stejně tak jako Princezna ze mlejna, sklízí na divadelních prknech velký úspěch. Čeká nás premiéra hudební pohádky O princezně, která ráčkovala a pohádky podle filmové předlohy Václava Vorlíčka Princ a Večernice. Krásné na celém souboru je, že všichni členové, ať už jsou to herci, zpěváci, skladatelé, muzikanti, všechna představení provádí s láskou a posláním, které jim byly dány.

Cílem našeho souboru je, ve shonu dnešní uspěchané doby, aby alespoň na chvilku diváci zapomněli na problémy všedního světa, aby jim naše představení přinesla to správné koření do života a malým divákům lásku k divadlu, která překoná i sedmero hor, řek a moří.

Principálka Natalie Venturová